Geometrikus tetoválások

Korábban írtam már a háromszög tetoválásokról, és a mostani példák között is akad itt pár, de úgy éreztem muszáj még egy posztot szentelnem a geometrikus formáknak. Én nagyon szeretem ezt a műfajt és szerintem lenyűgöző, milyen kifejező és mutatós mintákat lehet létrehozni néhány vonallal, és az eredmény mennyire másként hat attól függően, hogy a test mely pontján található. Mivel ezek többnyire tényleg csak pár húzást jelentenek, ritka, hogy színes a kivitelezésük, pedig véleményem szerint olyankor még sokkal látványosabbak.

Úgy látom, ezek többnyire a nyak, a karok vagy a lábszárak környékére kerülnek, gondolom azért, mert talán ezek a felületek deformálódnak a legkevésbé az évek során. Ráadásul ha eszembe jut amit egy divattervező mondott annak idején, miszerint a nőknek olyan ruhákat kellene viselniük melyből kilátszik a válluk, hiszen oda sosem híznak, akkor elég kézenfekvőnek tűnik a körök helye a képeken.

 

via

3 Comments

Vélemény, hozzászólás?

