Húsvétra hangolva

Körülbelül 4 hét van még Húsvétig, úgyhogy elkezdek ajándék, meglepetés, és dekorációs ötleteket posztolni. Kezdjük mindjárt ezzel a “szerencsesüti” tojással, már csak azért is, mert én tavaly sajnos későn bukkantam az ötletre, nem vártam meg, hogy kicsit kiszáradjon belülről a tojásom, és az üzenetem egész átázott. Szóval ha nektek is tetszik,  célszerű mihamarabb kifújni a kiválasztott darabokat.

Szerintem a képek magukért beszélnek, úgyhogy nézzük a munkafolyamatokat:

via

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

