Popuphood

Oakland nem kimondottan a legnépszerűbb városa az Egyesült Államoknak, és ezzel a helyiek is tisztában vannak. A Popuphood nevű kezdeményezés arra szolgál, hogy mindez változzon. A koncepció egyszerű: Oakland belső kerületeiben helyi kézművesek, kereskedők, és művészek nyitnak az ünnepi szezonra temporary boltokat. A cél: megmutatni a helyi közösségnek, hova járjanak, kitől és mit vegyenek. Alfonso Dominguez, az ötlet alkotója elmondta, hogy bár ideiglenes üzletekről van szó, reméli, hogy a kezdeményezésnek marad nyoma, és utat mutat a gazdasági túléléshez is.

A kisfilmet Eva Kolenko készítette, a Popuphood-ról pedig itt olvashattok többet.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s